Samtal med Molly 08:28

Molly: Godmorgon mamma!
Jag: Mmmmm...
Molly: Nu är jag vaken och tycker att vi ska kliva upp!
Jag: Mmmmm...
Molly: (tittar på klockradion) Oj! Vad länge vi har sovit.
Jag: Visst, men så sov vi ju typ ingenting i natt.
Molly: Gjorde vi inte?
Jag: Näe. Du vaknade ju massa gånger.
Molly: Ja just ja. Det gjorde jag visst.
Jag: Du satt och snackade rätt länge med nallen i din säng också.
Molly: Jag var pigg och vaken. Du och pappa sov. Nallen var också vaken. Vi snackade lite.
Jag: Och sen när jag tog över dig till våran säng, då snodde du runt ganska mycket.
Molly: Jag hittade ju ingen skön sovställning.
Jag: Märkte det.
Molly: Men jag somnade ju tillsist!
Jag: Jaa, vid 4 tiden ja.
Jag: Och då somnade du upp och ner i sängen med fötterna i pappas ansikte.
Molly: Oj då.
Jag: Sen vaknade du igen strax före 7.
Molly: Då fick jag välling.
Jag: Precis. Sen somnade du igen på min kudde och jag fick balansera på kanten av sängen.
Molly: Men sen sov jag till halv 9 nästan. Vi fick ju sovmorgon mamma!
Jag: Hm.
Molly: Fast det är ju förstås synd om pappa. Han var ju tvungen att kliva upp och gå till jobbet. Han är kanske trött idag. 
Molly: Nu kliver vi upp! (hoppar lite i sängen och sätter fart mot det varma elementet som man inte får ta på. Då MÅSTE mamman kliva upp hihihi) 

Annica
2010-01-27 @ 12:55:03
URL: http://www.no5.bloggagratis.se

:-)

moster johanna
2010-01-27 @ 23:43:56

Ååhh.. sötare unge på morgonen får man leta efter!! klart ni ska gå upp!! ;P busskvibb!

Hanna
2010-02-01 @ 20:13:18

Ja, klaga ni som har haft EN sådan natt! He he som om jag brukar ha det jobbigt med Ville på natten. Vi är nog lyckligt lottade som har sådana superungar annars. Vilka skräckhistorier jag hör på jobbet. Puh att en sådan natt är undantaget från regeln.

Stor kram från oss som längtar att se er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0