Shopping till mig

Igår fick jag gå på en liten shoppingrunda. Och shoppa till mig själv. Det blev vita linnen och en vit tunika från mammaavdelningen på H&M och sen blev det dom här också. Som inte alls är mammakläder, men som funkar alldeles galant.




På stadium slog jag sen till på dom här. Toningskor som kommer att träna rumpa och lår lite extra. Hörde på nyhetsmorgon att det faktiskt fungerar och det måste testas. Men de får stå oanvända tills bebben kommer, sen ska vi ut på promenader!

REEBOK EasyTone Reeinspire II W WHITE  / TURQUISE
Stina
2011-04-01 @ 21:54:55

Hoppas de funkar, då slår jag också till på ett par. Men det får vänta lite eftersom jag just spenderat sjukling mycket på filippa k. Ses i helgen kanske/Stina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0