Bäbis - bad -besök

Den 25 juni åkte jag till Hemlingby efter jobbet. Pappa hade hämtat barnen på dagis och det var supervarmt ute så vi bestämde att vi skulle åka till Hemlingbybadet och bada. Barnen plaskade med morfar och jag som inte hade badkläder med fick plaska med fötterna. Mitt i allt badande så ringde Elin! Jag hade lyckats att "fickringa" till henne så hon ringde upp. Och på så sätt fick vi också veta att Lina och Erik hade fått sin lilla bäbis, och det blev en liten kille! Ella hade fått en lillebror. Välkommen Oskar, vad söt du är!
Medans vi badade så stekte mormor pannkakor så vi fick middag innan vi åkte hem.
 
 
Till helgen så fick vi besök av familjen Hammarström. Molly som längtat efter Ludvig fick äntligen leka och jublet var högt när hon fick veta att de dessutom skulle sova över! 
På lördagen lekte vi hemma och på söndagen åkte vi förbi Owes och till Högbo. Vi åt och lekte i parken och nu hade lilla Anna, långa farbrorn och tummen kommit på plats. En härlig helg med trevligt sällskap och mycket barnlek.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0