Sjukstuga

Vi började redan förra måndagen med att hämta hem en hängig Molly från dagis. Ont i halsen och feber. Det var bara att stanna hemma resten av dagen. Med mycket hjälp av morfar fick vi ihop det. Givetvis spred sig halsontet till både mig och Olof. På lördagen kom mormor och Sivan och lekte med barnen medans mamman, pappan och morfarn åkte på hockey. Skönt att komma ifrån sjukstugan en liten stund för även om Molly nu var på banan så var det Emmas tur att bli snorig och få kladdiga ögon. På kvällen fick vi besök av massa spöken och monster och vi matade dem med mycket godis så vi skulle slippa bus. Söndagen försökte vi kurera oss så gott det gick. Måndag och den här veckan är det Emmas tur att vara hemma. Igår passade även jag på att besöka Hälsocentralen eftersom min hals bara blev värre. Och visst har jag en härlig halsfluss. Hoppas att pencilinkuren tar bort alla elaka baciller!
Molly och Emma ska vara lediga med mormor och morfar torsdag och fredag och jag hoppas att mycket vila och att hålla sig borta ett tag från dagis tar bort baciluskerna för nu vill vi bli friska!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0