6 månaders kontroll

Idag har vi varit till läkaren på 6 månaders kontroll. Ungen är perfekt och i en strålande form! Nu uttryckte väl läkaren det mer som att "Det ser jättebra ut." Men jag vet ju att hon menade att Molly är perfekt, ja egentligen ville hon nog bara skrika ut att ett mer välskapt barn har hon aldrig sett! Men hon höll det nog för sig själv. Så var det absolut.

Efter läkarbesöket tog jag mitt perfekta barn och gick till leksaksaffären för att köpa lite roliga mjuka klossar som man kan välta samt en bok med hårda blad (som man INTE kan riva ut) med bilder på djuren på gården. Så nästa gång Molly åker till Gotland kommer hon att kunna rabbla varenda djur. Tom traktorn kommer hon att peka på och säga traktor.
Molly somande under shoppingturen och jag passade på att lyxa till det och äta lunch på det mysiga utecaféet i Skytteholmsparken. Tonfisksmörgås. Mums!
Efter att även Molly hade fått lunch (Biff Stroganoff) promenerade vi bort till öppna förskolan och sjöng lite med de andra bäbisarna.

När Olof kom hem plåstrade jag om mina skavsår, knöt på mig joggingskorna, cyklade till sjöarna och sprang! Det gick hur bra som helst och var superskönt. Kändes som att jag kunde springa hur långt som helst men valde att ta det lite lungt första löparsvängen. Kom hem, slängde ihop lite cupcakes och skickade iväg Olof till innebandyträningen.
Nu ska vi nog hänga lite i soffan och kolla tv tror jag.


Kvällshäng i soffan med pappa
A
2009-08-28 @ 07:35:17
URL: http://www.no5.bloggagratis.se

Klart att hon är PERFEKT! mysMolly!! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0