Helg har det varit


I fredags när Olof kom hem från jobbet åkte vi till Ikea. Rätt bra en fredageftermiddag, inte alls så mycket folk. Vi köpte ljus, men inga servetter :). Sen fick Olof också shoppa lite i golfaffären som ligger i närheten. Molly och jag vandrade runt och lekte tittut med alla speglar som fanns i butiken. Sen blev det en sväng förbi mataffären och fylla på i Mollys skafferi. Vi kom hem rätt sent, slängde ihop lite tacos och till efterrätt blev det Ben & Jerry´s. glass. Smaken half baked.

I lördags var det babysim. Som vanligt en överlycklig Molly som plaskade/simmade runt i vattnet. Vi tog en lunch i Solna C och gick sen hem, vilade lite och gjorde oss festfina. Åkte sen till Hammarby sjöstad för att gå på 30-års fest. En fd kollega till mig som fyllde år. Det var en massa folk, god mat och Molly trivdes som fisken i vattnet. Ville helst inte sova utan vara med på festen hela tiden!

Söndag och dax för pappa Olof att spela innebandymatch. Molly och jag tog en promenad i det vackra vädret. Tog en fika i Skytteholmsparken och mötte sen upp Olof där. Handlade lite och hade tvättis på eftermiddagen/kvällen. Jag passade också på att packa undan alla sommarkläder och ta fram höstkläderna. Jag tror inte att det kommer att bli fler shortsdagar..
Marcus kom på kvällen och vi åt indiskt. Gott gott gott!

Igår var vi hem till en av mammorna i BVC gruppen och åt lunch. Barnen hade lika roligt tillsammans som sist. Det är Molly och en till tjej som har lärt sig att ta sig framåt och de har en förmåga att alltid vilja leka med den leksaken som nån annan redan har. Lite fuskigt blir det eftersom dom här små tjejerna sen kan åla iväg med leksaken utom räckhåll för de andra.
Efter lunch och lek tog jag och några mammor en lång skön promenad via Sundbyberg. Kom hem vid sjutiden, Olof kom hem en stund senare, vi åt middag, Molly fick gröt och sen somnade jag i soffan. Trött!!


Vi köpte storpack blöjor och kartongen var jätterolig att åka omkring i!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0