Jobb till folket!

Ja det är ju helt otroligt. I torsdags var jag på, vad jag trodde, en andra intervju till tjänsten på Bilmetro som skulle passat mig så bra. Sitter på intervjun förvånansvärt lugn och hör chefen säga:
- "Vi känner att du är precis rätt person för den här tjänsten och vi skulle bli jätteglada om du ville börja hos oss."
OM jag vill! Jag har nog aldrig skrivit under ett anställningsavtal snabbare och nu är tjänsten min och bara min!
Jag kommer att jobba som administratör på transportsidan och jag kommer att ha liknande uppgifter som jag hade på Peugeot. Jag börjar i slutet av februari och då går Olof hem på efterlängtad pappaledighet med Emma.

Och samma dag får vi veta att banken i Gävle har bestämt sig för att anställa Olof. Han har ju tidigare haft ett vik året ut här i Gävle, men nu får han alltså vara kvar och kommer att slippa pendla till Stockholm (han hade tjänstledigt från sin tjänst där).

Så på samma dag får vi jobb i Gävle båda två. Det är tametusan helt fantastiskt! Hurra vad vi är bra!
Champagne på kylning!


Firandet började med lyxiga mjölkckokladtryfflar till kaffet
"Skånefrun"
2011-11-27 @ 12:52:01
URL: http://www.no5.bloggplatsen.se

Underbart!! Stort grattis till er bägge! KRAM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0