Disco - bio

I veckan drog vi en sväng till Ikea och fixade en spegel och en hylla till Mollys rum. Åsså en gäng värmeljus förstås. På tisdagen hade Molly varit riktigt hängig på dagis och hon var inte särskilt pigg på kvällen heller så på onsdagen tog jag min första vabdag! Första vabdagen när barnet är 3,5 år tycker jag är fantastiskt bra! En dags vila räckte för Molly ( Emma fick också vara hemma) och eftersom torsdagen och fredagen var korta dagar på dagis gick det jättebra. På fredagkvällen fixade vi iordning i Mollys rum med mysig lampa, spegel och hylla. Fattas bara lite krokar. Middagen blev thaimat och inspererade av maten så kollade vi på En gång i Phuket på kvällen. Jag höll mig vaken hela filmen!
Lördagen och dans för Molly. Efter dansen och lunch röjde vi ute. Krattade löv och packade undan lite inför vintern. På eftermiddagen var det disco för Molly på dansen, nåt som förstås var jättehäftigt! Middagen bjöd mormor och morfar på och Molly var helt inne på att hon skulle sova kvar. Tills hon kom på att nussen var kvar hemma. Då skulle hon inte sova kvar. Idag söndag har Molly och Olof varit på bio för första gången! Det var Alfons och redan efter en liten stund tyckte Molly att de skulle gå ut. Hon höll sig dock kvar i stolen hela filmen och tyckte nog att det var rätt så bra. Medans halva familjen var på bio åkte den andra halvan och handlade. På eftermiddagen kom Ella och lekte och sen var det en trött Molly som somnade vid 6 tiden. Emma höll ut en timme till och har roat sig med att måla. Både på papperet och sig själv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0