London

För 6 år sedan var vi nyblivna mammor alla fyra och träffades för första gången. Och sen dess har vi inte släppt varandra. I år fick vi äntligen till en resa tillsammans och åkte till London!
Jag började med att åka till Stockholm redan på onsdag kvällen och sov hos Stina. Tidigt på morgonen hämtade vi upp Mirja och åkte till Arlanda. Resan gick smidigt och snabbt och vi kom till ett London där solen sken och där våren var på G för fullt.
Vi hann med en lunch i Hyde Park och lite shopping under dagen och på kvällen mötte vi upp Kristin som tog ett senare flyg på den lokala puben.
Vi hade superhärliga dagar tillsammans i ett London där vi fick se sol varenda dag. Vi åt frukost, lunch och middag på mysiga ställen. Vi shoppade och gick på mysiga promenader.
Vi bodde på ett jättefint och frächt hotell vid Paddington - inga heltäckningsmattor och dusch och toalett på rummen! Lyx i London. Kvällarna på hotellrummen när vi babblade och åt småplock var en höjdare.
En annan höjdare var Afternoon Tea på Orangeriet i Kensington Garden. Väldigt gott och mysigt.
Dagarna gick givetvis alldeles för fort och på söndagen efter frukost var det dax att bege sig till Heathrow.
Vi landade precis på utsatt tid men eftersom vi satt längst bak i planet (sist ut) så hamnade vi också sist i passkontrollen. Klockan tickade på alldeles för fort och jag insåg att jag aldrig skulle hinna med mitt tåg hem.
Men så kom en kille i gul väst och när jag förklarade att mitt tåg skulle gå om bara några minuter så fick jag smita före hela kön och sedan sprang jag som om jag var jagad av nåt riktigt farligt. Men jag hann!
Nu ser jag fram mot nästa resa med mammorna! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0